BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 3 May 2011

SUMPAH x Nak Bawak Laju

ALhamdulillah..2 je mampu aku cakap pas aku xcident.Naseb baik la aku x de pape.Terhantok cikit je..adoiiiii sakit bang oiiii.Citenye camni.Biase lah kalo da lampu isyarat makin kuning makin la kite kene pecut! kuning tanda pecuttt.Sila ulang ye adek2.Kuning tanda pecut bkn tanda tok slow2.


Pasal pegang prinsip 2 ler aku xcident.Hah amek kau  nak kan sedap 2 (mak cakap) auww kejam2.
X sedap langsung! memang x la.Kete blakang 2 pun follow aku ngan laju gak.Die ingat aku pecut nk kejar lampu kuning 2.YES memang ajat dihati nk pecut laju-laju tapikan tapikan


google search
nah amek kau!tetibe lori panjang gile vavi masok line.Otak aku da blurr da memang jem tros r.So men brek emergency.Fuhhh lega ehy selamat gak aku brek btol2 dalam grisan ag.Tengok side mirror emmmm memang sah2 aku kene langgar jap g.2nggu mase je la.Pejam sat ingat tuhan mesti mesti teramat sangat ingat TUHAN. Tak samapi 5 saat tros debabo0ooooooooommmmmmmmm.


Aku igt pak cik 2 pengsan da.Tetibe je die bangun balik.Yaallah syukur la dia selamat.Kesian gak pak cik tapikan nk wat camne bende dah nak jd.Die cakap die kejar lampu sbb nampak sgt aku nk kejar lampu 2.Tapi aku cancel la ajat 2 coz loriii kat depan.X rela la langgar loriiii.


Pas xcident aku col la bapak aku.Habis la name kene blacklist. Memang da x ley da aku pakai kete ag.So bapak aku settle la ngan die.Aku x nak campur tangan.Memang pas xciden 2 aku bawak slow cam siput r.Sume kete blakang potong.Potong la awak,saya x kesah da sampaikan lampu isyarat ijau pun aku da stop da.Nasib bek x xcident ag sbb x de kete kat blakang.Memang otak aku xtau la g ane


nie kete pak cik 2
ohh ye.Saya lupa nk amek gamba kete saya.hehehehe.Memang memory phone full nagn pic kete pak cik je.Kete demam seminggu so g masok bengkel la dlu.Segala aktiviti melencong ditangguhkan dahulu.Sekian.

11 comments:

Cik Tengku Saliha Rahima Bt Tg Ariff said...

aiyoyo sis tomey ku
nsib bek ta pape .
sykur2
lenx drive elop2 tau
hehe ^.^

Cik Tengku Saliha Rahima Bt Tg Ariff said...

aiyoyo sis tomey ku
nsib bek ta pape .
sykur2
lenx drive elop2 tau
hehe ^.^

PandaRen said...

alhamdulillah segalenye selamat...be careful next time..

Qila iLa said...

tengku: huhuhu alhamdulillah la sayang..
len kali adek tulun drive tau

Qila iLa said...

pandaren: tenQ ya

Anonymous said...

eh awak-awak..dasyattttt!

Anonymous said...

saya pun pernah jadi sama macam awak ..ish takut giler

Unknown said...

alhamdullilah awak selamat

Unknown said...

setuju dgn ain

anastasheeka said...

Careful kayh next time :)

Qila iLa said...

okey sayang!

Post a Comment