BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 11 May 2011

Alien vs Cute

                                                                  assalamualaikkum...

Ehem2..Nie bukan citer alien turun ke bumi den nak serang manusia 2.Nie nak citer sal mate alien je.WO0ww comel pe mate alien.Alahai mate yg bulatttt n besarrr 2.Memang trend skang kot sume nak mate alien sampaikan aku pun nak gak.Bajet nak nampak cute la kunun.

Memang seyes nampak CUTE.tapi aku sorang  je prasan cute.Cube korang tye orang len lak.Mesti dorang kate cam alien kan.Ader aku kesahhhh.. Kesah la, coz malu la org ckp aku cam alien. Dalam kepale da terbayang2 da alien kaler ijau 2.Memang x comel la.Xkan beli lens 16mm x nk gune lak.Kire cam korang bakor je la duwet tu.

X kire x kire !alien pun alien la . pun Janji duwet x hanguss cam2 je.Kalo aku dating ngan family memang x pkai la lens 2.Sah2 la dorang kutuk aku nanti.Tambah2 abg aku ,die memang suke kutuk aku kaw-kaw.B4 kene kritik baik aku gune mate original je.Nampak kecik tapi sume bende jelas nampak berbanding pkai lens.

Member kalo lepak memang aku gune la lens 2.Dorang x kutuk depan(Dorang kutuk kat blakang ). Nama lagi KAWAN.Bende buruk pun nampak baik je.hahahahhaha..jaga ati la katakan suk3 suk3 .Jadi dorang pandai2 la nilai diri sendiri 2.Diri sendiri memang nampak canteq.Kalo nak tau awak nie baik ke jahat sila tye musuh awak ye.Mesti x de yg baik nye.Sume buruk je : )


close up memang cute.Cer tengok dari jauh lak


sah2 cam alien-(gogle search)







11 comments:

LyN!eLynn(",) said...

yunk alien 2 c0mey ape...cute lg 2...

Qila iLa said...

come la sgt yunk oi

Unknown said...

saya ada 1.kikiki

Unknown said...

cute la!

Qila iLa said...

ct:saya pun 1 je ade..nant ase nk tambh gak

ain:Cute kalo org 2 da cute

Unknown said...

bertambah-tambah la mata alien kita ye

Qila iLa said...

hahaha..nie x de da alien..nk beli yg kecik da

Unknown said...

oh really.Nanti x cute dah

Qila iLa said...

xpew la x cute..comil tetap ade..hahahaha

Unknown said...

besar sgt nampak peliks la.
tak besar tengok oke!

Unknown said...

cute lash

Post a Comment